divendres, 14 d’octubre de 2016

Projectes

A la classe d'avui, hem fet una petita introducció al que serà el nostre futur projecte. Hem visualitzat diferents projectes d'altres anys, les eines educatives que van fer servir van ser diverses com : el codi QR, la realitat augmentada, la pissarra digital i l'holograma, entre d'altres. Aquest projecte amb el temps ens podrà ser útil i una eina molt beneficiosa pels nostres alumnes a l'hora d'aprendre, independentment del curs educatiu, ja que n'hi ha d'adequats per a cada franja d' edat. De seguida entre totes quatre hem visualitzat diversos temes possibles i útils per al nostre futur projecte que seguirem mirant amb deteniment per decidir quins ens podràn ser més útils o ens criden més l'atenció i ens agraden i definitivament en farem ús. Ja que el vetall de possibilitats es bastant ampli, hi ha molts recursos disponibles per utilitzar a l'hora de realitzar el nostre projecte en grup. Pensem que la realització d'aquest projecte ens serà molt útil per començar a aprendre com dissenyar i dur a terme projectes a dins d'una aula, per tant, pot ser important com a pràctica per al nostre futur laboral.


Avui a classe, hem cercat exemples de com poder utilitzar determinades aplicacions en l'àmbit educatiu i per finalitzar hem fet una posada en comú amb tota la classe. Hem de dir, que ens han agradat bastant tots els exemples que han exposat els nostres companys i companyes a classe, ens han semblat força interessants de realitzar en una aula. A nosaltres, el grup 4, ens ha tocat buscar diferents exemples de com podriem donar-li un ús educatiu al joc Pokémon Go. Sincerament, tot i que en un principi no ens esperàvem un resultat tan satisfactori, ens hem sorprès de la mà d'activitats interactives i educatives que podem fer amb aquest joc dins de l'educació. Podem utilitzar-lo pràcticament per a totes les assignatures. Dos dels exemples que ens han agradat més ha estat el d'aplicar-lo en una classe d'educació física i en una classe de geografia. En el primer cas, ens parlava sobre fer equips entre els alumnes i tenir la tasca de buscar pokémons, treballant així, mentrestant, tan la resistència com l'orientació. El segon cas, el de l'ús de Pokémon Go en la matèria de geografia, es basava en crear una ruta i després tractar i fer preguntes sobre la cultura del lloc on havies trobat aquest Pokémon, treballant, d'aquesta manera, una matèria teòrica de foma més divertida i amena.
Això, ens ha fet veure, que moltes vegades no ens parem a pensar en la varietat de coses que ens pot aportar una simple aplicació, ja sigui d'un joc o d'altres coses que inicialment no van dirigides directament cap a l'univers educatiu. Seguidament us deixem aquí les nostres cerques anteriorment citades:


https://t.co/RzzYJTAcVB



https://t.co/qKdOI9bV55




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada